Kategorie produktów
Reklamacje


Niezgodność towaru z umową

W przypadku niezgodności towaru z umową ujawnioną w ciągu 2 lat od dnia otrzymania towaru, konsument oraz przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta ma prawo do złożenia reklamacji. W tym celu można skorzystać z formularza zgłoszenia reklamacyjnego.

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać co najmniej następujące informacje:

  • datę zgłoszenia
  • dane reklamującego (imię i nazwisko, adres, telefon, e-mail)
  • datę nabycia towaru / datę otrzymania
  • nazwę towaru
  • opis wady
  • datę ujawnienia się wady
  • podpis reklamującego (dotyczy wersji papierowej)

Zgłoszenie reklamacyjne wraz z reklamowanym towarem należy odesłać na adres:

ul. Dąbrowskiego 29 U4C. 60-840 Poznań

Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument lub przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta może żądać jego naprawy lub wymiany. Jeśli sprzedawca nie naprawi towaru ani nie usunie wady, możliwe jest żądanie obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.

Konsument lub przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny.

Sprzedawca wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi wobec przedsiębiorców.

Sprzedawca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację konsumenta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

W razie jakichkolwiek pytań w sprawie reklamacji prosimy o kontakt mailowy: continental.hurt@gmail.com lub telefoniczny pod numerem: 690-029-891