Produkt został dodany do koszyka
Niezgodność towaru z umową
W przypadku niezgodności towaru z umową ujawnioną w ciągu 2 lat od dnia otrzymania towaru, konsument oraz przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta ma prawo do złożenia reklamacji. W tym celu można skorzystać z formularza zgłoszenia reklamacyjnego.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać co najmniej następujące informacje:
- datę zgłoszenia
- dane reklamującego (imię i nazwisko, adres, telefon, e-mail)
- datę nabycia towaru / datę otrzymania
- nazwę towaru
- opis wady
- datę ujawnienia się wady
- podpis reklamującego (dotyczy wersji papierowej)
Zgłoszenie reklamacyjne wraz z reklamowanym towarem należy odesłać na adres:
ul. Dąbrowskiego 29 U4C. 60-840 Poznań
Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument lub przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta może żądać jego naprawy lub wymiany. Jeśli sprzedawca nie naprawi towaru ani nie usunie wady, możliwe jest żądanie obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.
Konsument lub przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny.
Sprzedawca wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi wobec przedsiębiorców.
Sprzedawca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację konsumenta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
W razie jakichkolwiek pytań w sprawie reklamacji prosimy o kontakt mailowy: continental.hurt@gmail.com lub telefoniczny pod numerem: 690-029-891